Loading...

Mindfulness-forløb (online) på 4 uger

Klik her:

 

Eller læs mere først.......

 

Kunne du tænke dig at :

  • Få bedre koncentration - og dermed bedre overblik

  • Få mere ro indeni - så det bliver mere rart at være dig.

  • Blive bedre til at styre dine tanker - så tankerne ikke stresser dig.

  • Kunne håndtere smerter - så de ikke fylder så meget i din dag

  • Blive bedre til at håndtere svære følelser som fx depression og angst - så det ikke styrer dit liv.

  • Få mere klarhed - så det er nemmere at tage beslutninger.

  • Ha støtte undervejs fra en gruppe på FB og fra mig.

(Tilmelding kommer nederst på siden her)

at være i nu´et

Hvad får du ud af et forløb ?

  • Med mindfulness får du større bevidsthed om, hvad der foregår indeni i dig, i kroppen, tankerne og følelserne.

  • Derved kan du tænke, reagere og handle mere hensigtsmæssigt for dig selv.

  • Du bliver langt mindre påvirket af andre menneskers følelser og handlinger.

  • Du vil kunne imødegå stress, angst eller smerter.

  • Du vil blive bevidst om, hvad der stresser dig og have mulighed for at ændre på det, og din hjerne vil med meditationerne få en tiltrængt pause, så den igen kan komme til at fungere  (hvilket den ikke gør, hvis du har stress).

  • Og ikke mindst vil du komme til at nyde din daglige tid med dig selv, mens du mediterer.

  • Du vil blive tilfreds med at gøre noget for dig.

Hvordan

  • Du får 4 moduler med en uges mellemrum.

  • Hvert modul har en video på knap 1/2 time, hvor du bliver undervist i mindfulness.

  • Du får hver gang 1-3 lydfiler, hvor jeg guider forskellige mindfulness- meditationer.

  • Sidste gang får du en visualisering til indre ro og fred.

  • Desuden får du hver gang det vigtigste på skrift,  som du kan printe ud.

  • Alle meditationerne kan du downloade, så du altid kan bruge dem.

 

Hvis du gerne vil lære at bruge et effektivet redskab

som mindfulness

men ikke lige kan finde tid til at gå på kursus,

så er dette onlineforløb perfekt til dig.

Fordele:

  • Du kan følge forløbet, i takt med at du får modulerne tilsendt, eller du kan følge det i dit eget tempo, når du har tid.

  • Du skal ikke ud af huset, men kan sidde hjemme hos dig selv.

  • Du kan downloade det hele til din pc eller telefon, så du altid har meditationerne med dig.

  • Du har mulighed for at høre det igen - og igen.

  • Du har støtte fra en lukket facebookgruppe, hvor du kan dele dine erfaringer, høre de andres erfaringer og stille spørgsmål.

  • Du har min støtte og sparring mens forløbet kører -   jeg er i FB-gruppen og svarer på spørgsmål mindst 3 gange om ugen.

  • I stedet for hele tiden at skulle finde din egen motivation, bliver du holdt fast i en praksis i de 4 uger som forløbet kører.

 

Marianne Bunch

 

Min baggrund for at lave forløbet er uddannelserne som psykoterapeut og mindfulnessinstruktør

og erfaringerne fra en masse mennesker som jeg i grupper og individuelt har lært mindfulness.

 

Helt praktisk - sådan foregår det:

  • Du tilmelder dig ved at klikke på knappen længere nede.

  • Derefter kommer du til en betalingsside, hvor du betaler.

  • Du får en mail med bekræftelse og beskrivelse af det, du har købt.

  • Med den mail får du også link til FB-gruppen, hvor du kan anmode om at blive lukket ind.

  • Du får den første mail, med link til dit materiale når du har betalt.

  • Materialet indeholder en undervisningsvideo på knap 1/2 time samt 1-3 lydfiler eller videoer med meditationer.

  • Derefter modtager du de resterende 3 moduler med en uges mellemrum.

  • Du kan se det, når du vil, og så længe du vil.

  • Du kan downloade det.

  • Du bliver tilmeldt mit nyhedsbrev, så jeg kan skrive til dig.

Prisen er 888 kr

Klik her - så er du med :

 

Pris:  888 kr
Start: du får første modul når du har betalt
Du får:

4 moduler med en uges mellemrum
Hvert modul indeholder en undervisningsvideo på knap 1/2 time
1-3 lydfiler med meditationerne
Relevant tekst som kan printes.

Ekstra: Adgang til en lukket FB-gruppe hvor du kan dele erfaringer
og stille spørgsmål:
Du har min støtte og sparring. Jeg vil kommentere og svare på
spørgsmål mindst 3 gange om ugen. 

 

obs. Hvis du er psykisk syg kan mindfulness ikke erstatte behandling og terapi. Det kan understøtte det, men tal med din læge / behandler om det.